// Chalkboard Stories

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my little stalkers. Drop nice words here. Sorry if I didn't reply it back.Do Stalk It. This Is My World. Be NIce Here.  

Status : Hye, Im Syuhada/Syu, sweetonefive please respect my blog. i can respect you back. dont judge me by its cover

Home About Linkies Stuff


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Thanks to Nadya.
Edited by Arul Aronz


Older Post | Newer Post
kawan sehidup semati
Budak kecik kejar kelkatu , assalamualaikum warrawmatullahi wabarokatuh ... oke aku memang dah takde paantun lain selain kelkatuh tu , tak de idea nak buat ape --' yeah ! entry kalini pulak tajuknya , haa bacelah sendirik kat atas tu -.- harini aku nak cite pasal kengkawan aku , yeay ! yeay ! kawan aku tu , kawan aku . haha oke stop from makan kerepek , lalu jadi merepek lewls xD kite stop intro kat sini and , korang bacelah about kengkawan aku ni ;)

pertama : Mai :)
               
               Okay , yang first sekali mestilah mai , atau nama penuhnya SITI MAISARAH MOHD.SAKARANI haa , amik kau ! dengan nama bapak2 sekali aku taruk , kahkah . kenapa mesti mai yang first ? mestilah dy first , sebab mai lah satu-satunya orang kat datuk menteri tu aku rapat --' time form 1 memang tak lah kan , aku kelas lain dia kelas lain , tapi time darjah khas kite sekelas :D mase form 1 tu pepagi time aku datang mesti masuk kelas mai dulu , salam2 bagai then blah  tak tahu kenapa :3 time form 2 pulak kite orang satu kelas yeay ! kiteorang duduk sesame ~ fu fu , dari awal tahun sampai akhir tahun kat situ je kiteorang . mana aku pegy mesti mai ade , cume time balik je kiteorang tak saing . ade satu hari tu mai kene chicken pox , amik kau seminggu mai tak datang . haa time tu aku hilang punca . kehkeh geli boleh tak ? hilang punca bagai , Act. aku tak tahu nak buat ape time mai cuti seminggu tu , aku rehat pun ngan sesape je yang aku nak rehat , sampai ade budak kelas aku cakap aku ni lupe kawan . bila mai ade aku lupe dyorang , bila mai takde aku carik dyorang . kay dyorang jahat ! semua orang kat dalam kelas tu aku kawan ngan sesape je punn --' sakit hati aku dengar macam tu geram kay geram . then , bila dah form 3 ni kiteorang satu kelas lagi ! yeay ! syukur alhamdulillah :) duduk pun sesame lagy . tetiba ade satu hari tu cikgu rodzi guru kelas kiteorang cakap nak tukar tempat duduk , time tu aku ngan mai dah macam ape entah , takut ar kiteorang tak duduk sesame  , tapi last2 cikgu just ubah kedudukan meja je --' cikgu suruh pilih nak duduk kat mana :3 haa , time exam pmr pun kiteorang duduk sebelah menyebelah tau ! betapa rapatnya kiteorang sampai cikgu pun tak boleh nak pisahkan tempat duduk time exam . muehehehehe . Mai ni kalau cite pasal dy je memang tak siap , sampai esok pagi pun belum tentu dah siap --' aku ringkaskan jelah ekk ? oke mai ni kuat merajuk and suke jeling orang , kalau korang tengok2 dia je mesti dy jeling korang ! haha padan muke korang ! aku yang duduk sebelah pun selalu kene jeling nikan korang . mai ni pun penyayang and cepat rase kesian or simpati kat orang . haha xD ary tu aku pegy rumah dy , fuhh~ first time kot pegy rumah dy naik moto , nyenyenye haa , tak yah cite ar korang tanye sendirik kat mai . malas nak taip pepanjang haha jahat nya aku :3

kedua : Eyna :)
            
            Eyna ni pulak nama panjang dy NUR ADRINA SALMAN , alah anak salman khan tu A.K.A atuk aku , oke ni tak lawak xD eyna ni aku kenal ngan dy sejak form 2 tapi mase awal2 tahun tu kiteorang tak rapat sangat . kiteorang just kawan gitu2 je , tapi bila dah akhir tahu form 2 tu kiteorang tetiba jadik rapat , time form 3 pulak kiteorang sekelas lagy , haa memang rapatlah kan ? eyna ni kalau korang tengok dari jauh muke dy acah-acah sombong je --' menyampah aku tengok dia mase mule2 kenal tu , tapi bila dah lelame tu best doe kawan ngan eyna ni , asyik ajak aku makan kepsi je -.- dia ni kekadang tu pendiam jugak lah , entah lah hobi kot , tapi kalau dah takut tu , takut sangat pulak :3 eyna ni terror bi , dy reti cakap omputih , slank omputih dy tu kalau korang dengar memang lawak sikit , sebab dy nanti akan capur adukkan slank cakap cine ngan cakap bi , tahulah reti cakap cina :3 time teacher min ajar bi tu memang dy ni khusyuk gila , nak buat karangan bagai , aku , mai ngan azah kat belakang buat karangan sendirik --' walaupun kiteorang ni duduk belah depan . haha xD 

ketiga : Nadiah :)
           
           Haa , minah sorang ni pulak name dy pendek je takde nur takde siti , NADIAH ABU BAKAR je name dy , simple kan ? nanati tak delah bakal suami dy nak cakap name dy time akad nikah sampai semput2 sebab panjang sangat -.- nad ni aku kenal start form 2 , tapi tak rapat sangat macam aku rapat ngan mai tu , time form 3 baru rapat gegila , korang kalau tengok gamba dy memang nampak matured gila ! tapi kalau kau tengok dedepan kalah budak kecik , dy ni agak kebudak budakkan sikit ar . almaklum lah anak bongsu lah katekan --' dy ni manje jugaklah dengan aku , cehh perasan -.- aku tak tahulah nak describe dy ni macam mana , kalau dah matang tu matang gila ! tapi kalau perangai budak dia dah keluar memang kalah baby yang baru keluar tu , oke yang ni tipu xD haha , dy ni aku suka suare dy , kecik je . ehh ? kecik ke ? tapi dia ni kalau dah ketawa tak ingat dunia ! ketawa je memanjang --' and semenjak cuti ni , aku asyik skype ngan dy je kejenya -.- lepastu cite pasal crush dy lah apelah . tapi memang ! korang kalau dah ketaw angan dy dah tak boleh stop dah , sampai tak tahu nak berenti ketawa macam mana :3

keempat : Azah :)
                
                Yang ni pulak nama sebenarnya NORAZAH AZIZ SATAR pun pendek jugak nama dia macam nadiah . azah aku tulis last sekali , sebab aku baru rapat ngan dy tahu ni haha aku jahat ! walaupun baru rapat tak sampai setahun , kiteorang macam adik beradik . wuuu~ tolong jeles  . haha , dy ni hot setap kat facebook , cube try search kat fb , norazza aziz . nanti add tau . kahkah azah kau kene bagi hadiah kat aku , aku dah promote kau ni . muehehehe ade orang cakap muke kite sama n___n kan azah kan ? haha cume yang bezanya dy putih aku hitam manis ;) dy ni pun kaki gelak jugak , semualah kawan aku kaki gelak , sehari kat kelas tu kalau kiteorang tak gelak , memang bukan kiteorang lah tu :D haa , azah ni pendek je orangnya haha *evil laugh , azah ni suke makan jugak macam aku , kalau kat kelas mesti ade spare ayam ke roti ke , untuk makan time tengah belajar , haa memang tak masuk . kahkah dy ni mul2 aku ingat tu sombong   almaklumlah hot setap ! tap kalau korang dah kawan ngan dy , memang best . memang masuk air lah kawan ngan dia ni :) kalau aku pegy rumah dy , mak dy tak bagi aku pape tak sah ! mesti ade je bende mak dy nak bagi :3 

Haa , kite stop cite pasal kawan aku , kat bawah ni haa gamba dyorang . sape yang nak usha2 tu , usha mai ngan nad je ! azah ngan eyna dah ade pakwe :D kahkah




yang aku suapkan ni nadiah , ngengade kan ? nak suap2 bagai --'

jenuh aku carik gamba azah , nasib ade . yang pakai jam pink tu azah :) same tak kiteorang ?

yang ni pulak eyna , dy ni kuat berangan :D

haa ni mai :) fuhh~ elak mai bace blog aku je , sebab ade gamba dia xD

Ehh , korang perasan tak ? mai punya aku buat panjang gila , yang lain pendek2 je aku cite . haha , sebab aku kalau nak ngutuk2 mai ni memang numbor satu ,, hehe , sory mai . sebab kau kawan aku paling lama , so aku buat lah panjang sikit . ehh ? haha , pilih kasih betul aku nih :3 kalau aku ade typo tu jangan gelak eh ? 

“If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you.” 




Facts ;
Your facts?