// Chalkboard Stories

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my little stalkers. Drop nice words here. Sorry if I didn't reply it back.Do Stalk It. This Is My World. Be NIce Here.  

Status : Hye, Im Syuhada/Syu, sweetonefive please respect my blog. i can respect you back. dont judge me by its cover

Home About Linkies Stuff


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Thanks to Nadya.
Edited by Arul Aronz


Older Post
19/12/20112


Hai Assalamualaikum :) 
Lama dah tak update blog kan ? Act. aku malas nak menaip ni pun aku rase macam nak campak je lappy ni sebab line die punya lah laju , semut jalan pun kalah -.-

Berbalik kepada tajuk , oke tajuknya 19/12/2012 , kenapa mesti 19/12/2012 ?? kan dah lepas lame dah kott kan ? btw tarikh tu adlah tarikh yang aku tunggu2 lepas je aku selesai jawab pmr arytuh . cehhh ayat skema siot :3 haa nak cite ni nak cite , sebelum amik result tu , fuhhh nervous gila siot ! sehari sebelum tu pun aku dah tetakut dah , boleh je aku duduk kat tangge rumah aku then aku cakap sensorang aku takut nak amik result -.- gila sikit aku time tu .

Malam nya tu aku text2 ngan mai , ngan nad , ngan naz , kononnya nak ilangkan takut ah , makin takut adelha , aku suruh tukar topik die pegy cite lagy pasal result tu , naz ah kwaja ! malam tu memang susah ah aku nak tidur , kejap2 je bangun . sadis hidup aku malam tu -_- Act. aku takut aku tak dapat A sebab aku trial cume dapat 1A5B2C , amik kau ! teruk gila kan ? tu pasal lah aku takut -.- seram wei . tipu lah kalau korang cakap korang tak takut kan ? 

Esoknya tu naz pepagi lagy dah text aku cakap die takut lah nervous lah apelha , siot kau bas betul kan naz ni ? =,= kalau naz takut aku lagy takut , naz boleh ah trial dapat 5A kot lahh , die pandai tak macam aku *cedih :( pukul 6 setengah aku bangun time tu , dah solat pesemua aku online jap . kononnya nak ilangkan nervous , aku tengok kat tuiter facebook semua cite pasal result , takut wei ! Aiman siap tegur aku lagy kat IM cakap die takut , aku cakap je kat die watlekk tapi aku rase macam tak nak amik result je . pukul 9 aku offline , then mandi sesiap pakai lelawa . cehhh amik resukt je pun -,-

Pukul 9.50 cam tu ayah dah bising dah suruh aku cepat , sebab die nak pergi beli barang pakcik aku nak buat kenduri kahwin , aku pun dah sesiap tu masuk kete , fuhhh dalam kete tu pakcik aku dah warning awal2 dah , kalau aku tak dapat 5A ke atas die nak lempang aku . eee ! ini kejam ! aku cume ketawa je lah , aku nak jawab ape je kann ? lepas dah sampai sekolah tu tunggulah Mai kat bus stop depan sekolah tu , lepas tunggu mai tunggu eyna pulak . eyna pergh lame gila siot datang , aku punya rumah yang jauh boleh sampai dulu die rumah dekat lama gila nak sampai sekolah -_- 

Eyna dah datang tu , kiteorang masuk sekolah sesame , pastu boleh je diri kat tiang kaki lima sekolah tu sebab tak tahu nak amik result kat mana , sementara tunggu nad tu kiteorang gossip2 lah pasal hal semasa kan , cehhh . hal semasa lah sangat -.- pastu tengah gossip2 ni , tetiba ade wartawan mana entah datang suruh kiteorang mintak cop sekolah kat pejabat , haa terpakselah kiteorang pergikan ? time tengah mintak cop sekolah tu , aku dengar2 lah cikgu2 kat situ cakap ape . tetiba cikgu Sabawi cakap anak die dapat 5A , aku dah cuit2 mai suruh mai dengar jugak , tapi mai boleh buat dek je :3 siot ! pastu dah mintak cop tu , kiteorang pi carik wartawan tadi , rupenya kat dataran perpaduan die tgh borak2 ngan cikgu sape entah , pastu tengok farah ngan izyan dah pegang slip dah aku terkejut gila bila tanya dieorang dapat 7A1B , eee ! jeles boleh tak !?

Pastu aku pegy beratur kat depan meja cikgu rodzi , memula Mai amik aku curik2 tengok , die dapat 4A4B eee ! pandainya Mai ! jeles aku tau ! pastu bila turn aku je aku dah tak sabar gila nak amk slip aku tu , sampai cikgu rodzi cakap " hai syuhadah dah tak nak salam cikgu ? tak sabar2 nak tengok result ea ? " hee :D pastu aku salam cikgu , dalam hati aku ' ehh ? kene salam ea ??? ' haa whatever lah :3 pastu dah bayar RM6 untuk dapat sijil , cikgu carik2 slip aku then bagi aku , cakap tahniah syuhadah :) dapat berapa ? aku amik je slip tu memula yang aku carik C ehh ? C takde yang ade A ngan B je , pastu aku kira A aku ada 4 , B aku pun ade 4 , alhamdulillah ! :) aku macam tak caye pulak dapat 4A4B sebab korang tengoklah trial aku dapat berapa kann ? pastu dalam mana2 ujian aku tak pernah dapat 3A ke atas , 4A4B ni pun dah cukup bagus dah bagi aku :)

Then , aku call ibu cakap aku dapat 4A4B , ibu cakap alhamdulillah , tahniah ngah blablabla aku tak ingat -.- and congrate tu eyna , dia dapat 8A wuuu pandai seyh eyna , nadiah dapat 6A2B . wahh pandai jugak kengkawan aku ni kan ? haha pastu dapat text dari abang cakap die dah sampai , ehhh ? sampai jugak abang aku ni , ingat tak nak datang , pastu die cakap die tunggu kat belakang pondok jaga , aku tengok2 laa kat wakaf ghupenya -.- pastu dah cakap2 ngan abang aku tu dalam setengah jam gitu , eyna , mai ngan nad dah pepanggil aku nak balik :3 eeee ! kacau betul lah ! kay balik lah balik lah -_-

Dah sampai rumah tu , dah bagitahu semue orang cehhh , macam ramai je orang kat rumah aku ni , padahal 4 orang je =,=  tetiba pakcik aku datang acah2 memarah aku sebab aku tak dapat 5A ke atas , time tu aku boleh je jerit2 sebab takut kene lempang :3 last2 pakcik hulur tangan nak salam then cakap tahniah :) -_-


yeay ! alhamdulillah aku dapat 4A4B :)


bersyukur dengan ape yang kita dapat , sesuai dengan usaha kita :)




Facts ;
Your facts?