// Chalkboard Stories

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my little stalkers. Drop nice words here. Sorry if I didn't reply it back.Do Stalk It. This Is My World. Be NIce Here.  

Status : Hye, Im Syuhada/Syu, sweetonefive please respect my blog. i can respect you back. dont judge me by its cover

Home About Linkies Stuff


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Thanks to Nadya.
Edited by Arul Aronz


Older Post | Newer Post
kenduri rumah cikgu !

comelnya aku ngan nad kann ? harhar


Hahai korang ! hummm lepas ni lama kot aku tak online *cedih ibu malas nak bayar berukband :3 sret sret sret , oke aku selsema sekarang ni , sebab tu asyik sret sret je -.- memalam ni bosan pulak aku wei . nadiah pulak suruh aku upload gamba , abahh die nak upload kat fb semata-mata je , tak nak aku --' dah ar malas nak buat intro pepanjang ni .

Straight to the point ajelah ea ? tengok tajuk ehh ? apesal kenduri rumah cikgu ni ? hahaha , suke hati lah nak pegi kenduri ke hape -.- 29/11 kelmarin birthday ngan anniversary cikgu Zaliha , cikgu tusyen kiteorang , so kite pegi lah sebab die dah ajar aku . kalau die tak ajar aku memang aku tak pergi . wkwkwkwk oke memula tu sehari sebelum pegi tu dah text2 ngan eyna ngan mai ngan nad , tanya jadik pergi ke tak ? pakai baju apa ? pergi pukul berapa ? pergi naik apa ? oke memang bayak tanya aku ni :3 lepas tu kiteorang decide nak pergi , sebab cikgu dah bagitahu tak kan tak pergi pulak kann ? kesian cikgu tu dah pepenat jemput. haha jemput pergi kenduri punn penat ke ? *bunyi cengkerik* no komen .

Lepastu dah esoknya tu berasamaan hari khamis , tengah bebaring ngan ibu aku sebab sakit perut makan jambu batu banyak sangat -.- tetiba mai text cakap tak yah pergi naik bas , ayah die nak hantar . oke aku dengan sengalnya tanya die macam mana ayah die nak hantar ? haha sengal kann ? naik kete avanza die tu lah . adoyai :3 lepastu da sesiap cecantik pakai baju kurung tu , tetiba hujan . alaaa hujan . memula tu ayah malas nak hantar kat depan kampung sebab mai amik aku kat depan kampung . huh ? nak nangis je tau , tetiba ayah sesiap nak hantar . yeay ! ayah nak hantar . lepas tu dah pegi depan kampung then tunggu mai pulak . then mai dah sampai , aku cakap bye kat ayah die tak nak layan . oke aku cakap sensorang time tu . mase OTW tu tetiba macam nak hujan lagi je . lepas dah sampai rumah cikgu tu , mai bagi salam tetiba cikgu boleh cakap kiteorang datang nak jual ubat ? oke cikgu jahat -.- dah masuk rumah cikgu tu , tak tahu pulak nak buat apa kat situ . nak tolong cikgu , aku tengok macam tak yah tolong pun takpe sebab cikgu suruh orang masak untuk kenduri malam tu .

Lepastu aku ngan mai duduk ajelah kat situ macam org bodoh , tapi takde lah sampai bodoh -.- oke tak tahu nak buat apa , aku citelah pasal crush aku yang jahat tu kat mai . yang mai tak sesudah cakap aku kesian sebab crush aku buat aku macam tu -.- dah jemu doe dengar ayat kesian kau tu mai . oke lepastu cikgu ajak makan bubur kacang so, aku makanlah yang mai malu-malu gajah pulakk dahh . geli aku -.- macam tak biasa pulak mai ni. lepas tu text eyna jadik ke tak pegi sebab hujan , then eyna cakap tak jadik kott , sebab hujan lebat gila . lepas dah makan tu tolong2 cikgu basuh salad lah , potong timun lahh sebab cikgu masak nasik ayam untuk berkat jiran2 cikgu . then tetiba mai cakap eyna pergi , tengah dalam perjalanan nak pergi rumah cikgu , haaa ? yeay !! lepastu dah azan cikgu suruh solat . time dah bagi salam tu tetiba macam ade org masuk bilik solat kat rumah cikgu tu , rupanya nadiah ngan eyna-.-' aku ingat cikgu sebab kain die macam kain org tua2 haha aku jahat cakap die punya baju macam org tua . haha lepastu kiteorang sembang2 kat bilik solat tu lama gila , macam rumah sendiri pulak kann . sebab dah kite dah lama tak jumpe . yang eyna terpakse pakai kain batik cikgu , sebab seluar die basah kene hujan . haha .

Lepas dah sesiap pakai tudung balik tu , cikgu suruh tolong bungkus berkat , so kite tolong ar kann . sesambil tu cite2 hal semasa cewahhh , hal semasa lah sangat --' haha lepas tu cikgu suruh makan sebab aku ngan mai nak balik pukul 6 nanti , lepas tu tengah makan tu sempat lagi kiteorang amik2 gamba . yeay ! kiteorang ni memang gila2 nak amik gamba sesame , dah lama kott tak jumpe .


eyna ni acah2 rajin je , sebelum makan tu tetiba suruh amik gamba die macam ni :3



haha yang ni time nak cedok nasik tu , rajin kann aku ? wkwkwkwk



tengok ni , comel kan kite ? mai tak nak amik gamba :(



aku ngan nad cacat kejap -.-' cacat2 pun comel apa ? nyenyenye



haha eyna pakai kain batik . umakay , lentik badan eyna



nad buat 'c' tu sebab kite kat rumah cikgu haha , aku punya idea . * baju aku macam besar sangat je -.-'



nad punya tangan tu di sinsing acah-acah die rewang je :3


wei nadiah ni je yang aku mampu , ecewahhh . kahkah geli siaaa ayat aku -.- perangai kiteorang memang macam ni , sejak azali lagi . haha happy je :) best pergi rumah cikgu dapat makan nasik ayam , muehehehe . then lepas amik2 gamba tu , mai ajak balik sebab dah nak pukul 6 setengah petang , so kite panggil2 cikgu lah nak balik , tetiba tu cikgu bagi berkat , lepastu suami cikgu cakap nak hantar aku ngan mai , memula tu aku ingat suami cikgu nak hantar sampai rumah , rupanya sampai bus stop je . haha xD Act. aku malas nak tunggu bas :3



I hope there's no word such as 'last' in our relationship , because i'm here for you forever :)





Facts ;
Your facts?